Spineless Magpies
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Like a boss

+4
Antzi
Henkka
HaRaKKa666
zaaz
8 posters

Go down

Like a boss Empty Like a boss

Post  zaaz Fri 07 Oct 2011, 02:07

zAAz
18
fin
fin swe eng chinese france and drunken muttering.
fking alot am the best
eXc
Becouse I can. I'm like a boss
zaaz
zaaz

Posts : 6
Join date : 2011-10-07

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  HaRaKKa666 Fri 07 Oct 2011, 02:08

jawohl
HaRaKKa666
HaRaKKa666

Posts : 10
Join date : 2011-07-20

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Henkka Sun 09 Oct 2011, 04:08

Katellaa hetki et kuinka aktiivinen oot tessus ja servulla ja päätetää sitte, ku ei viitti ottaa sellasia mukaa jotka on just palannu eikä oo varmuuutta että kuinka kauan ja aktiivisesti ne pelaa.
Henkka
Henkka

Posts : 171
Join date : 2011-07-20
Age : 30
Location : Finland

http://spineless.foorumi.biz

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Antzi Mon 10 Oct 2011, 03:43

Samaa mieltä ku henkka. En oo kovin monesti nähny tessussa, mutta toisaalta olen ollu melkee 2 viikkoa päissään pyörimässä, että voi vaikuttaa kyllä asiaan jollain tasolla. Aktiivisuutta ja peliä niin eiköhän sieltä mukaan pääse! Smile
Antzi
Antzi

Posts : 29
Join date : 2011-08-08
Location : Rovaniemi

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Amis Mon 10 Oct 2011, 05:42

Joo antaa ajan näyttäää, mun muolesta vois ainakin ottaa
Amis
Amis

Posts : 43
Join date : 2011-07-25
Age : 29

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  nolla Thu 13 Oct 2011, 16:42

zaaz wrote:zAAz
18
fin
fin swe eng chinese france and drunken muttering.
fking alot am the best
eXc
Becouse I can. I'm like a boss

Tarviiko zaazin oikeesti tehdä ees applicationii, naurettavaa.

Luulis harakan sanan jotakin painavan (jawohl on saksaa ja tarkoittaa kyllä). Jos tän vielä onnistutte kusemaan niin mä suksin samaa matkaa vittuun ja pitäkää perheyrityksenne... Nyt vähän vahvuuksia niihin linsseihin vitun kekkoset.

Mä muistan vielä kui hauskaa "vanhassa" eXc:ssä oli kun mentiin rennolla asenteella. Tää byrokratia alkaa riittää, ette te mitään valtiota oo perustanu.

Tän aateliston saavuttua on joutunu tutkintaan abusesta kun on käyttäny ees !admintestiä. Nyt pitäis kyllä jo notre damen hovikellojen soida. Ette te oo parempia ihmisiä vaikka suuressa salissa istuttekin. Muistakaa että nokitte vain harakan levittämiä murusia.

Servulla ei ehkä oo ketään mutta se tarkottaa sillon myös sitä että tekään ette oo siellä. Servuaktiivisuuden perusteella kukaan ei olis tässä klaanissa.

tl;dr: zaaz sisään

nolla

Posts : 10
Join date : 2011-09-16

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  zaaz Thu 13 Oct 2011, 16:49

siis tbh.. Ei mua kiinnosta pääsenkö, mutta onhan tää nyt perkele kun servun omistajakin sanoo suoraan kyllä ja sitte "katellaan että onko aktiivinen" Vittu millon mä en ole ollut aktiivinen?
zaaz
zaaz

Posts : 6
Join date : 2011-10-07

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  conahi Fri 14 Oct 2011, 01:42

joo mukaan vaan mun puolesta ja luulis että harakan sana riittää mutta en sitten tiedä..samaa mieltä oon pallon kanssa tosta servu aktiivisuudesta että turha kai sinne on mennä yksin kökkimään kun ei siellä ketään käy

conahi

Posts : 13
Join date : 2011-08-14
Age : 37

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Henkka Sat 15 Oct 2011, 07:32

Eikö nää oo mielipiteitä joita tänne laitetaan? Ainaki luulin niin.

Ja tosi hyvä toi pallon posti, enemmän tollasia. Aktiivisuudella tässä tarkotettiin tessussakin olemista ja ylipäätään paikallaoloa.

Enkä tajua tota "Harakan sana" juttua, ollaanha me sentää demokraattinen klaani eikä diktatuuri, että kai muittenki mielipiteillä on väliä? Enkä tarkota tätä asiaa, vaan kaikessa muussakin.

Ja mun puolesta zAAz sisään heti, koska oikeesti ihan ok tyyppi, vähän ehkä yliampuu joitaki juttuja Razz mut iha kiva IRL:ssä ja dissaa echoa Very Happy Että sisään vain Very Happy <- Mun mielipide, T: Henkka.

Tietty Harakan ääni painaa, mutta tässä nyt haettiin useamman ihmisen mielipiteitä. Ja Dani sisään vain. -Wicks
Henkka
Henkka

Posts : 171
Join date : 2011-07-20
Age : 30
Location : Finland

http://spineless.foorumi.biz

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Maani Sat 15 Oct 2011, 07:43

Klaanin omistaja ja rahoittaja -> kaikki sananvalta, jos demokratia ei tuppaa toimimaan edes valtioilla miten sen oletetaan toimivan ET claanissa. En muista äänestäneeni esim henkkaa päättämään asioistani.

Maani

Posts : 5
Join date : 2011-07-29

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Henkka Sat 15 Oct 2011, 23:50

Esim..? Jos sulla on mielessä jotaki tiettyjä henkilöitä jotka päättää tässä klaanissa asioista nii pistä listaa tulemaan vaan.

Kenelle te luulette Harakan soittaneen ennen kun klaania laitettiin pystyyn? Harakalla oli 4 luottohenkilöä mielessä jonka kanssa hän halusi tämän klaanin rakentaa.

Vaikuttaisiko se klaanin "perheyritys byrokratiaan" jos esim. pallo sais Co-Leaderit, teamspeak SA, serverin käyttöoikeudet ja foorumin administratorit? Jos te luulette sen toimivan, ja Harakka antaa siihen luvan niin voidaan sitäkin koittaa. Mitä vain kunha saatais servulle porukkaa ja klaani pyörimään kunnolla.
Henkka
Henkka

Posts : 171
Join date : 2011-07-20
Age : 30
Location : Finland

http://spineless.foorumi.biz

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Henkka Mon 31 Oct 2011, 09:56

Been accepted as a Try-Out member, congraz =)

Locked & Moved!
Henkka
Henkka

Posts : 171
Join date : 2011-07-20
Age : 30
Location : Finland

http://spineless.foorumi.biz

Back to top Go down

Like a boss Empty Re: Like a boss

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum